Mostra de Teatre

XXXVI Mostra de Teatre Infantil i Juvenil del Tarragonès (22-23)

La Mostra de Teatre Infantil i Juvenil té com a objectiu representar davant el públic els treballs teatrals fets durant el curs escolar pels alumnes dels diferents centres d’ensenyament del Tarragonès. Aquest curs 22-23 la Mostra de Teatre del Tarragonès tindrà format PRESENCIAL.

Per sort, la pandèmia ha quedat enrere i podem tornar al format presencial que tant enyoràvem. Quant a les bases, estem pendents de rebre-les, però entenem que seran les mateixes que abans de la pandèmia.

Bases

1. Els centres que hi participen han de ser de la comarca del Tarragonès. Poden ser públics, concertats o privats. Els nivells educatius: infantil, primària, secundària i educació especial.
  2. Cada centre pot representar màxim 2 obres.
  3. Poden ser representacions de: text editat o adaptacions, creació pròpia, mim, titelles, sketchos i/o musicals.
  4. Els responsables dels centres vetllaran perquè el contingut de les obres no sigui ofensiu per a cap col·lectiu i al mateix temps tindran en compte que els espectadors són menors d’edat.
  5. Durada de l’obra: màxim 30 – 40 minuts.
  6. IMPORTANT: La música emprada ha de ser lliure de drets per evitar ser silenciats o bloquejats en fer-ne difusió.
  7. El procés d’inscripció es realitzarà mitjançant el formulari d’inscripció via CRP. El centre podrà escollir les dates de representació d’entre les proposades.
  8. Les dates de la XXXVI Mostra de Teatre seran del 22 al 31 de maig de 2023.
  9. Es podrà fer un màxim de 3 o 4 obres/representacions diàries en funció de la disponibilitat.
  10. L’horari d’inici de les obres serà a les 10.00 h, per garantir la preparació de l’escenari. Les obres es realitzaran al matí.
  11. Les informacions de la Mostra de Teatre s’enviaran al correu XTEC dels centres i a la persona responsable.
  12. La Comissió Organitzadora de la Mostra, si ho creu convenient, pot modificar aquestes bases.
  13. El Centre de Recursos Pedagògics farà difusió de la gestió i organització de la Mostra de Teatre del Tarragonès mitjançant la seva web corporativa del Servei Educatiu del Tarragonès i les xarxes socials.

XXXV Mostra de Teatre Infantil i Juvenil del Tarragonès (21-22)

Centres participants i obres

INS Jaume I – Salou

Alumnes 4t ESO D

ESQUETXOS
Ins Pons d’Icart – Tarragona

Alumnes 4t ESO

BALL DE DOCENTS I ADOLESCENTS

Recurs didàctic

Teatraula” és una proposta didàctica que consta de diferents pautes i exercicis perquè els alumnes elaborin un petit Diari de la Mostra, de manera globalitzadora i col·laborativa. Per tant, es treballen continguts curriculars de diferents matèries, tot prenent el teatre com a fil conductor.