Concurs de literatura infantil i juvenil Biblioteca Joan Vinyoli

La Biblioteca Joan Vinyoli, de Santa Coloma de Farners, us convida a participar al concurs de literatura infantil i juvenil “Contes per salvar el planeta”, al qual poden participar els infants i joves de 6 a 14 anys.
Aquest concurs és paral·lel al concurs de Narració curta que organitzen des de l’Escola d’Adults de Santa Coloma i, a diferència d’aquest, el tema és tancat. Tal i com s’explica a les bases del concurs, els infants hauran de crear una narració sobre el tema “Contes per salvar el planeta”
Ens demanen si podeu difondre aquestes bases als vostres alumnes per tal que hi puguin participar si els és d’interès.
Si com a escola també hi voleu participar, no hi ha cap problema.
Per a qualsevol dubte, podeu contactar, al correu biblioteca@scf.cat o al telèfon de la biblioteca 972840121.
Animeu-vos!