67 Recursos per treballar el canvi climàtic amb l’alumnat

En un món que s’enfronta a reptes mediambientals sense precedents, la feina dels educadors és més crucial que mai, ja que recau sobre nosaltres la responsabilitat de formar ciutadans compromesos, conscients i preparats per afrontar el canvi climàtic.

El canvi climàtic és un fenomen global que no respecta fronteres ni límits geogràfics. No és només un problema científic o ambiental; és un tema social, ètic i econòmic que requereix atenció i acció de tots els sectors de la societat.

És en l’àmbit educatiu on tenim l’oportunitat de preparar les generacions futures per comprendre la complexitat del canvi climàtic, les seves causes i conseqüències, així com per explorar solucions i adoptar un enfocament sostenible a les seves vides quotidianes.

Cada esforç que destinem a educar sobre el canvi climàtic és una inversió valuosa que beneficiarà tant el futur dels alumnes com el futur del nostre planeta. Estem plantant les llavors d’un futur més sostenible i conscient a través de l’educació.

En aquest article de la Nati Bergadà, trobaràs un recull de recursos que et poden ser útils per treballar el canvi climàtic amb els teus alumnes. Trobaràs recursos de diferents formats:

– Vídeos curts i llargs
– Gràfics
– Infografies
– Webs
– Acudits gràfics
– Documents PDF

67 Recursos per treballar el canvi climàtic amb l’alumnat

​Esperem que el recull de recursos et sigui útil i que t’engresquis a treballar el canvi climàtic amb els teus alumnes.