55 Recursos per treballar la sequera i l’escassetat d’aigua amb l’alumnat

En els darrers anys, hem estat testimonis de l’increment de la freqüència i la intensitat dels fenòmens de sequera en moltes regions del món, inclosa la nostra.

Aquesta preocupant realitat ens recorda la importància crucial de gestionar de manera eficient els recursos hídrics i de fomentar la consciència ambiental des de les primeres etapes de la vida.

Amb el canvi climàtic intensificant els impactes de la sequera, és essencial que eduquem i involucrem el nostre alumnat en la comprensió d’aquesta problemàtica i en la recerca de solucions sostenibles.

És crucial promoure una cultura de preservació dels recursos hídrics i despertar una responsabilitat compartida enfront d’aquest desafiament mediambiental. Educar i conscienciar l’alumnat sobre la gestió sostenible de l’aigua no només és essencial per al seu futur, sinó també per al benestar del nostre planeta.

En l’article trobaràs recursos variats: webs, jocs web, aplicacions, notícies, articles, vídeos curts, vídeos llargs, infografies, cartells, situacions d’aprenentatge, pel·lícules i documents Pdf.

55 Recursos per treballar la sequera i l’escassetat d’aigua amb l’alumnat

Gràcies Nati per compartir tots aquests recursos. Esperem que us siguin d’utilitat!