17 dinàmiques per gaudir amb els infants els primers dies d’escola

Els primers dies d’escola són dies en els quals els infants es retroben amb els companys/es. Cal aprofitar aquests primers dies d’escola per potenciar que els alumnes es coneguin més, per crear un clima agradable a l’aula i per cohesionar el grup.

En aquest article, la Nati ha recollit un seguit de dinàmiques que poden ser molt útils per dur a terme amb els infants les primeres setmanes d’escola.

Cal aplicar les mesures sanitàries necessàries per poder dur a terme les activitats amb seguretat: fer els jocs amb el grup bombolla, prioritzar espais oberts sempre que es pugui, deixar la distància de seguretat entre els infants i dur mascareta en funció de l’edat dels alumnes.

Esperem que el recull de dinàmiques us sigui útil i les pugueu gaudir amb els vostres alumnes.

Voleu descobrir més dinàmiques? A Docents.cat trobareu un recull amb 30 dinàmiques d’inici de curs. Les podeu descarregar en format PDF.