11a Edició del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

Podeu trobar tota la informació i detalls en aquest enllaç: http://setmanabio.cat/premi-escola/

· El premi es consolida i incorpora novetats per premiar iniciatives que treballen la producció i l’alimentació ecològiques en entorns educatius.
· En aquesta edició també es premiaran idees d’activitats o projectes a desenvolupar durant el curs 2023-24
Sha decidit dividir el premi en tres categories diferents:
· Categoria 1: Activitats desenvolupades i finalitzades durant el curs 2022-23 amb un premi de 1250€.
· Categoria 2: Material pedagògic amb fins educatius relacionats amb la producció i l’alimentació ecològica o l’agroecologia escolar amb un premi de 1250€.
· Categoria 3: Idees d’activitats o projectes a desenvolupar durant el curs 2023-24. L’objectiu d’aquesta categoria es afavorir el desenvolupament d’activitats i projectes que no es porten a terme per manca de recursos econòmics. Dotada amb un premi de 750€.
Des de la demarcació de Girona s’ha proposat de presentar a la categoria de Treball en Xarxa el projecte de l’Itinerari Pedagògic Camí del Corriol en el que hi han participat les 21 escoles de primària del Baix Empordà i els 7 instituts de secundària del Baix Empordà.

Per a més informació: escola@setmanabio.cat