10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID

Des del programa puntedu, publiquen 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID amb la intenció d’aportar idees i compartir respostes a molts dubtes que es van plantejant en el dia a dia.

En la situació actual, les biblioteques escolars han hagut de plantejar-se canvis en el funcionament. Moltes han hagut de cedir els seus espais per fer-hi classes, d’altres treballen de forma deslocalitzada i han creat serveis “a domicili” per a les aules, algunes continuen obertes i amb moltes mesures de seguretat i restriccions… el que no han perdut les biblioteques ni les seves responsables és el saber fer, l’afany d’apropar la lectura i la cultura a l’alumnat, al professorat i a les famílies. Perquè ara, mes que mai, les biblioteques escolars són imprescindibles.