5080121508 2021-2022: Aprofundiment en el treball per projectes i en la competència digital

Assessorament realitzat a l’escola Josep Madrenys de Vilobí. El curs passat vam realitzar una formació entre iguals per iniciar un diàleg i una reflexió conjunta, entre els equips de cicle, sobre el treball per projectes, l’avaluació formativa i la carpeta d’aprenentatge (evidències d’aprenentatge). El nostre propòsit és continuar parlant i debatent sobre com aconseguir que els alumnes aprenguin millor i de manera més significativa, i consensuar pràctiques i estratègies eficaces per potenciar la seva autonomia, la seva responsabilitat i la seva capacitat per reflexionar sobre tot allò que fan i que aprenen (autoregulació).

Coordinadora: Marta Grau

Formadors: marta Grau i Marc Aragonès
Centre: ESC Josep Madrenys, Vilobí d’Onyar
La pràctica individual ha consistit en crear una carpeta d’aprenentatge individual amb totes les evidències d’aprenentatge de la formació. Exemples: 1     2    3    4