Acollida i acompanyament de l’alumnat migrant i refugiat – Formació adreçada al professorat conduïda per Nàdia Ghulam

Us convidem a participar en les tres sessions en format telemàtic que impartirà la Nadia Ghulam els propers dijous 29 de febrer, dimarts 12 de març i dimarts 2 d’abrils de 17.30h a 19.30h dins el marc de l’activitat formativa Acollida i acompanyament de l’alumnat migrant i refugiat”.

La inscripció restarà oberta fins al 25 de febrer en aquest enllaç posant el codi 9001140555 al cercador d’activitats. L’assistència i aprofitament del curs certificarà 15 hores de formació.

Aquesta formació s’emmarca dins del programa “nuSOS, una proposta per a una ciutadania global”, que impulsa Fundesplai des del curs 2019-2020. És una iniciativa des de l’àmbit de l’educació en el lleure que té per objectiu educar en valors al voltant del fet migratori, el refugi i la transformació social a fi de promoure una bona convivència intercultural.

Si voleu conèixer els objectius i què es farà a cada sessió, us redirigim a la pàgina web d’acollida i acompanyament de l’alumnat migrant i refugiat