DENIP a Santa Coloma de Farners, Cicle Inicial

El projecte “Les Oliveres” es centra en el treball interdisciplinari amb grups d’alumnes de 1r de Cicle inicial, basat en continguts de coneixement del medi natural, social i cultural i educació per a la pau, relacionada amb el patrimoni cultural de la ciutat, en coordinació amb l’Ajuntament de Santa Coloma, l’escola de música municipal Josep Carbó, el Centre Municipal d’Educació, el Col·legi la Salle, l’Escola Castell de Farners i l’Escola Sant Salvador d’Horta

El 16 de gener farem una sortida per conèixer la premsa gran que tenim al poble, ens ho explicarà molt bé la Cristina. Després a la Casa de la Paraula, en Marc ens explicarà com funciona la maqueta i gràcies a la generositat de l’empresa MERA, en Carles ens prepararà un tast d’olives. Aprenem moltes coses sobre les olives i que bones són!

Aquest any arribarem a la XIa edició del projecte. Des de la primera edició aquest projecte d’entorn s’ha transformat en la plaça de les oliveres (Joan Salvat Papasseit) projecte de gran impacte gràcies a la implicació de tothom: Ajuntament, Departament d’Educació, Direccions dels centres, docents i alumnat.

El proper dimarts 30 de gener, ho celebrarem. Això és possible gràcies a la participació i implicació dels tres centres: escola Castell de Farners, La Salle i Sant Salvador d’Horta. També de l’Ajuntament.

Moltes gràcies per ser-hi sempre!

Mireu el web per saber com ens ha anat!