Treballs guardonats Jocs Florals escolars 2023

Us presentem l’acte de lliurament virtual dels premis dels Jocs Florals Escolars del Districte de Sarrià Sant Gervasi 2023.

El passat 4 de maig de 2023, el Jurat dels Jocs Florals Escolars i es va reunir a la seu dels Serveis Educatius per dur a terme la difícil tasca de triar els millors treballs.

• Enguany, s’han presentat  286 treballs corresponents a 28 centres educatius del nostre Districte.
  • El Jurat va premiar 30 treballs de diferents categories, dels quals 12 s’han seleccionat com a finalistes als Jocs Florals Escolars de Barcelona.

El dia 31 de maig a les 10 h tindrà lloc, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, l’Acte final de ciutat dels Jocs Florals Escolars de Barcelona.

Des d’aquí, us volem desitjat molta, molta sort als participants!

Minuts : segons
0:58 Categoria H
7:05 Categoria P Infantil
9:38 Categoria A Cicle Inicial Primària