Preinscripció escolar curs 22-23

Els centres educatius ja estan preparant les jornades de portes obertes perquè les famílies interessades puguin conèixer-les de prop i estiguin al corrent de l’oferta formativa que tenen. Les dates per a realitzar les Preinscripcions varien segons la franja d’edat.

• del 7 al 21 de març (3-12 anys)
  • del 9 al 21 de març (Etapa Secundària)

Amb el lema Ens apuntem al futur es vol posar en valor tots els projectes en marxa als centres educatius per fer de l’educació un eix estratègic de ciutat i de país: transformació educativa, lluita contra la segregació, pla digital, i l’escola inclusiva entre d’altres reptes

Enguany, les sessions informatives que organitza el Consorci d’Educació tornaran a ser presencials, però amb inscripció prèvia, i també es podran seguir a través de streaming.  En aquest enllaç hi trobareu totes les xerrades segons el districte i les franges d’edat.

La xerrada informativa al districte de Sarrià – Sant Gervasi està prevista pel dia 17 de febrer a la Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall
(Carrer de Sant Gervasi de Cassoles, 85). La xerrada comença a les 17h dirigida a les famílies amb alumnat de P3 i a les 18h dirigida a famílies amb alumnat d’ESO.