Portes Obertes EBM

Les jornades de portes obertes a les 103 escoles bressol municipals de Barcelona, curs 2022-2023, tenen lloc des del 19 d’abril i fins al 4 de maig, ambdós inclosos. Aquestes jornades es desenvolupen majoritàriament de forma presencial i també es faran sessions informatives en línia. Caldrà consultar el tipus de modalitat previst a cada escola.

Al Districte de Sarrià – Sant Gervasi, les escoles bressols organitzen visites presencials els següents dies:

També es realitzaran presentacions en línia. Podeu trobar informació addicional sobre el projecte educatiu i les instal·lacions a la web de cada centre.

Si voleu informació addicional sobre el format de les jornades de portes obertes a totes les escoles bressol de la ciutat, podeu trobar-la en el següent enllaç.