Plenària XxC

El dia 27 de juny es va celebrar la sessió de plenària del programa “Xarxes Pel Canvi” que aquest any s’ha centrat en “L’escola com a organització que aprèn”. L’objectiu d’aques curs era prendre consciència i voluntat de ser una xarxa real i, alhora, saber explicar les característiques bàsiques d’una organització que aprèn i d’una escola democràtica.

L’acte va tenir lloc a l’Institut Escola Costa i Llobera i ens van acompanyar el Boris Mir i la Begonya Folch, juntament amb la gerent del Consorci d’Educació, la Sra. Mercè Massa.

A continuació us adjuntem unes imatges de la trobada: