Jocs Florals Escolars Sarrià-Sant Gervasi 2022

Un any més, ens plau comunicar-vos la convocatòria de Districte dels Jocs Florals Escolars de Sarrià-Sant Gervasi 2022 que inclouen, també, les bases de de la categoria “Conte Audiovisual il·lustrat“.

Els Jocs Florals Escolars constitueixen un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu. Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria i modalitat d’entre tots els presentats.

Posteriorment els treballs guardonats poden passar a les fases de Barcelona i Catalunya segons les bases pròpies d’aquests concursos que, tot i ser semblants a les de Districte, ofereixen menys modalitats guardonades.

Les dues novetats més importants a considerar, en relació a convocatòries anteriors són les següents:

• L’autoria dels treballs de les categories  de Primària ha de ser col·lectiva segons les bases dels Jocs Florals de Barcelona i Catalunya. A nivell de Districte, no obstant, s’admetran també treballs individuals que podran ser guardonats però no podran passar a les fases de Barcelona i Catalunya
  • Els treballs de Batxillerat tindran guardó de Districte però no podran passar a Ciutat ja que les bases d’enguany només contemplen la participació d’ensenyaments obligatòris.

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 28 d’abril

• Els premis atorgats a nivell de Districte es comunicaran als guardonats i guardonades de manera virtual el el 24 de maig de 2022 mitjançant la web del Servei Educatiu-CRP i correu electrònic.
  • L’Acte Final de Barcelona es farà al Saló de Cent el 31 de maig a les 10 h.

Dins de les bases trobareu l’enllaç al formulari on s’han de lliurar el treballs.
Recordeu que dins del document que conté cada treball ha de constar, exclusivament, la modalitat i el pseudònim. De la mateixa manera cada arxiu penjant ha d’anar identificat amb “modalitat i el pseudònim” (p.ex. D2-nabius).

Per a més informació, podeu consultar i descarregar-vos les bases de Districte que teniu a sota:

• Properament podreu accedir a la composició del Jurat de Districte