Converteix-te en una escola Blava-ProBleu

Podria ser la teva escola una Escola Blava? T’agradaria millorar la cultura i el coneixement sobre els oceans i l’aigua dins de la teva escola? Tens una idea de projecte fantàstica i atractiva, però necessites suport financer per fer-la realitat? Si la resposta és sí, tenim grans notícies per a tu!

Et presentem la iniciativa ProBleu, un projecte finançat per la UE dedicat a millorar l’alfabetització sobre l’aigua i els oceans a les escoles d’Europa i de 18 països associats. Gràcies a ProBleu, les escoles podran sol·licitar subvencions de fins a 10.000 euros per a projectes que poden durar fins a 11 mesos.

Obertura convocatòria de finançament el 17 de novembre de 2023:

La primera ronda de finançament s’acaba d’obrir, i teniu temps per a presentar una proposta fins al 19 de gener. Els projectes s’implementaran entre l’1 d’abril del 2024 i el 28 de febrer del 2025 (màxim 11 mesos). Aquesta és la teva oportunitat d’aconseguir un impacte significatiu a la cultura oceànica i i de l’aigua a la teva escola.

Estigues al dia: registra la teva escola avui!

Entra a la nostra web per a veure la informació detallada sobre el procés de sol·licitud: https://probleu.school/probleu-funding-calls/ T’animem també a que et subscriguis al nostre butlletí que trobaràs a la pàgina principal per a estar al dia de les futures convocatòries i altres recursos educatius relacionats amb les Escoles Blaveshttps://probleu.school/

Dubtes?

Registra’t a alguna de les Sessions Informatives online dedicades a resoldre qualsevol dubte que puguis tenir sobre la propera convocatòria de ProBleu:

Si tens alguna pregunta o necessites més informació, contacta’ns a probleucall@probleu.school (en anglès) o a ebonfill@icm.csic.es (en cat/cast).

Unint esforços, crearem un impacte perdurable a l’educació sobre l’aigua i inspirarem la propera generació de defensors del medi ambient.