9è Congrés de Ciència

Des d’avui i fins el dia 2 de juny tindrà lloc el Congrés de Ciència de Barcelona. Enguany, la temàtica és “Alimentant el futur”.

36 centres educatius de la ciutat participen en aquest programa on ens mostraran quines han sigut les seves preguntes investigables i les recerques que han dut a terme. En aquesta edició, del districte de Sarrià-Sant Gervasi hi participen l’Institut Escola Costa i Llobera i l’Escola Xiprers.

També, ens acompanyen científics i científiques que, al llarg de les jornades, aniran intervenint per a donar feedback als diversos grups d’infants.

Aquest any, torna a ser en format virtual i es pot seguir des del Youtube.

Si premeu la imatge trobareu més informació i els diferents enllaços de les jornades.