7è Seminari d’Educació Inclusiva. L’escola com a generadora de benestar emocional

Ja és aquí el 7è Seminari d’Educació Inclusiva. L’escola com a generadora de benestar emocional. Trobada de bones experiències,  que es portarà a terme el 22 d’octubre de 2021, de 9 a 14 h. a l’Auditori del CosmoCaixa (Carrer d’Isaac Newton, 26, Barcelona) de manera Presencial i en Streaming.

Es tracta d’un seminari adreçat a professionals de l’àmbit de l’educació.

Aquest seminari està organitzat pels districtes de Sarrià-Sant Gervasi, Sants-Montjuïc i Les Corts  i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat. Amb la col·laboració del Consorci d’Educació de Barcelona  i el CosmoCaixa.

09.00 h    Recollida de documentació

09.30 h    Benvinguda institucional

09.45 h    Conferència inaugural a càrrec de “La salut emocional, un recurs per donar resposta a l’adversitat” a                      càrrec de Ramiro Ortegón Delgadillo, expert en maltractament infantil (UNED), Màster en Infermeria                 escolar (IL3-UB), Educació emocional i benestar (UB), Educació per a la salut (UdL) Investigació i Recerca                 (UAB).

11.00 h    Pausa-cafè

11.30 h    Bones experiències generadores de benestar emocional a les escoles

• Camí de retorn a l’ordinària, a càrrec de l’ Enric Font Estruch i Daniel Olmedillas Tovar del CEE Vil·la Joana.
  • Pràctiques restauratives a l’escola El Polvorí, a càrrec de Marta Torrent Sánchez i Marc Tébar Domínguez.
  • El paper dels centres educatius en la prevenció i detecció de conductes de risc autolític, a càrrec de Juan Carlos Barroso Sánchez, coordinador d’emergències psicosocials del CEB (Consorci educació de Barcelona)

13.15 h    Col·loqui

13.45 h    Cloenda

INSCRIPCIONS

La inscripció és gratuïta i l’aforament de la sala és limitat. El termini  finalitza el 20 d’octubre de 2021.

Es podrà assistir en format presencial i en Streaming.

Si sou personal docent  i voleu obtenir el reconeixement del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, l’assistència haurà de ser presencial.

Enllaç a la inscripció:

En català: