S’obre inscripció “Connecta mons”

Ja està oberta la inscripció per a la nova edició del projecte online Connectant mons 2018/19 per a alumnat de 3 a 17 anys.

La bretxa entre persones riques i persones que viuen en la pobresa és cada cop més gran. Mentre que l’1% de la població mundial acapara la meitat de la riquesa, els governs de la majoria dels països del món afavoreixen polítiques que incrementen aquesta diferència. Aquesta desigualtat extrema, que posa vides en risc i que no permet viure amb dignitat a les persones, és evitable. És una qüestió de prioritats i de voluntat política.

Per parlar-ne, el projecte Connectant mons planteja sis propostes didàctiques adreçades a diferents franges d’edat: quatre per a Infantil-Primària i dues per a Secundària. En totes ens plantegem els objectius següents:

1. Conèixer i analitzar de manera crítica el sistema de drets socials en el nostre entorn i en altres.
2. Establir causes i conseqüències de les situacions d’injustícia i manca d’equitat.
3. Rebutjar les desigualtats i les injustícies detectades que tenen lloc en l’àmbit local i global.
4. Fomentar accions i conductes transformadores, individuals i col·lectives, que impliquin una millora en l’accés i el gaudi dels drets socials bàsics.

Com a novetat, aquesta edició inclou una proposta per treballar a Educació Infantil, així com una guia d’Aprenentatge i Servei per a qui vulgui complementar el Connectant mons amb una proposta de treball amb l’entorn per a Primària i Secundària.

Vols participar en el nostre projecte amb el teu alumnat?

Inscripcions i més informació a: www.conectandomundos.org