1r Concurs de Cinema Pro Avis

El Grup Pro Avis organitza un concurs de cinema dirigits a totes les escoles de Barcelona i rodalies amb la finalitat de fomentar la creativitat de l’alumne, i fer un treball de sensibilització social a l’entorn de la salut i la malaltia mental, eradicar estigmes i etiquetes i afavorir la solidaritat, eines bàsiques per mantenir-nos amb una ment ben desperta!!

Els alumnes participants al concurs presentaran un curt de cinema fet per ells mateixos. La temàtica de la filmació ha de tenir relació amb el que els pugui suggerir el concepte Ment Desperta, ha de transmetre un missatge educatiu i de contingut respectuós.