Full Informatiu. Octubre 2023

Inscripció al X Congrés de ciència d’educació infantil i primària

Us convidem a participar amb el vostre alumnat al X Congrés de ciència d’educació infantil i primària. de Santa Coloma de Gramenet.
Si esteu treballant algun projecte d’indagació científica o social, us animem a presentar la vostra ponència.

Inscriviu la ponència en aquest formulari abans del 6 de novembre

Formació: Aprenentatge científic a l’escola

Seminari Aprenentatge científic a l’escola Adreçat a professorat d’educació infantil i primària.
Del 18/10/2023 al 7/2/2024 ( 20 hores – 6 sessions ) de 17:15h a 19:15h INSCRIPCIÓ
Es treballaran:
–  Idees clau en els models de la ciència escolar de l’ésser viu, de la matèria, del planeta Terra i dels sistemes físics.
– Treball a l’aula a partir de la indagació i de la modelització.
– Aprofundiment en aspectes com l’avaluació formadora i la gestió d’aula.

Trobada pedagògica. Convivència i conductes d’assetjaments als centres educatius

El Servei Educatiu de Santa Coloma de Gramenet dedica una Trobada pedagògica  a tractar  la prevenció, la detecció i actuació davant de situacions d’assetjament que poden tenir lloc als centres educatius.

Dimarts 7 de novembre a la biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet, de 17 a 20h
INSCRIPCIÓ Abans del 30 d’octubre

Maletes pedagògiques encara disponibles al primer trimestre (2023-2024)

Aquestes són les maletes pedagògiques del CRP encara disponibles en servei de préstec per al primer trimestre del curs 2023-2024.

El formulari de sol·licitud ja està disponible i hi podeu accedir des d’aquest enllaç.

Formació en Llengua anglesa a l’escola i ràdio

Taller “Llengua anglesa a l’escola. Fem ràdio”
  per organitzar i coordinar intercanvi d’activitats de llengua oral en el context del Nou Currículum. Us proposem treballar la llengua oral amb mitjans de comunicació digital per emetre eventualment un programació radiofònica en llengua anglesa a l’escola. Professorat d’altres llengües serà molt ben vingut. de 16/1/2024 al 6/2/2024 ( 20 hores – 4 sessions ) de 17:00h a 19:00h

INSCRIPCIÓ

Ciència en primera persona. 28a. Setmana de la ciència

L’activitat “La ciència en primera persona” que es celebrarà el dia 15 de novembre al matí s’emmarca en la Setmana de la Ciència,  amb la finalitat del foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques a l’alumnat de 3r i 4t centres de secundària.