Full Informatiu. Abril 2024

8aabf527-c7eb-45af-85dd-c70a04db9208.png

A partir d’aquest mes d’abril tenim un

Nou telèfon únic del Servei Educatiu:  934681070

Detecció de necessitats formatives 2024-2025

Durant el mes d’abril iniciem la prospectiva de les necessitats de formació per al curs 2024-2025.
Volem veure la millor manera de donar resposta a les vostres necessitats formatives, bé sigui buscant activitats que s’ofereixin des del Departament, buscant persones formadores o oferint formació des del nostre CRP.
Concerteu una cita amb la vostra  persona referent del CRP  (T.934681070 / email crp-santacolomag@xtec.cat).
S
voleu fer-nos arribar la vostra proposta  de formació, feu-ho a través d’aquest formulari abans de l’1 de maig. Ens posarem en contacte amb vosaltres

_________________________________________________________________________________________________________________

XVII Jornada pedagògica del Còmic Barcelona

Com cada any, des del programa de biblioteques escolars s’organitza la Jornada pedagògica Còmic Barcelona, el 3 de maig de 2024 a la tarda a la Fira de Montjuïc.
Està adreçada al professorat d’educació infantil, primària i secundària i als responsables de biblioteca de centres educatius.
Inscripció fins el 26 d’abril. Consulteu tota la informació a XVII Jornada pedagògica del Còmic Barcelona

Vídeos dels webinars Building Speaking for Teaching and Learning

2 webinars sobre les competències comunicativa oral. Són en llengua anglesa i s’adrecen a professorat de primària i secundària.
Són de gran qualitat didàctica per al professorat de llengua i específicament de llengua anglesa.

Propostes Sant Jordi 2024

– Recursos didàctics per a Sant Jordi Edu365
– Bloc La Invitació a la lectura, Jaume Centelles
– El Recomanador. Sant Jordi 2024 Diari Ara.
– Llibres infantils per Sant Jordi 2024: obres recomanades  Betevé.
– Activitats de les biblioteques de Santa Coloma
– Biblioteques escolars de Catalunya

Reimagina’t. Menció especial per a l’institut La Bastida

Retransmissió de l’acte de cloenda al canal de Youtube de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

La menció especial va ser per al vídeo realitzat per alumnat de l’institut La Bastida,Papallones.

Beques d’immersió lingüística en anglès

Beques del Programa d’immersió lingüística en anglès per estades d’una setmana durant el curs 2024-2025 amb opció a un dels dos torns: tardor de 2024 o primavera de 2025.

Per a més informació

Exposició en línia. Gaudí, l’arquitecte

Al Museu Nacional d’Art de Catalunya –MNAC-, ofereix exposicions en línia i us en destaquem Gaudí, l’arquitecte

Amb exemples de les seves obres, vídeos i un documental sobre l’arquitectura d’Antoni Gaudí. Més enllà de la bellesa que tots admirem i la forta simbologia que representa, la seva arquitectura dona resposta de manera eficient a qüestions bàsiques del dia a dia dels habitants dels seus edificis.