Full informatiu. Juny 2023

Formació STEAM i Cultura Digital
Llengües estrangeres

Del currículum a l’aula. Campus d’estiu UAB

La formació té per objectiu  fer conèixer alguns aspectes clau del nou currículum i reflexionar-hi amb vista a la seva aplicació a l’aula. Adreçada als docents d’educació infantil, primària, secundària i cicles formatius.
Durada: 30 hores (25 h presencials i 5 h de treball autònom).

Més informació i inscripció

Jornada projecte Escolta’m: tutoria personalitzada

Jornada Projecte Escolta’m: tutoria personalitzada
, que es realitzarà el 26 de juny de 2023 al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona, en horari de 9:30 a 13:30.

Les inscripcions són gratuïtes i estaran obertes fins el 31 de maig.
Programa i inscripció

Formació: Com ensenyem l’energia? Educar per un nou model energètic

Curs presencial per a docents que desenvolupa de manera pràctica el document “El currículum operatiu de l’energia” de l’Institut Català d’Energia i dota d’eines per a capacitar a l’alumnat sobre energia en primària i secundària de manera coherent i progressiva, amb exemples reals i activitats d’aula.

Acreditació de 25 h de formació del Departament d’Educació
Dates: De l’10 al 14 de juliol de 2023 IInscripció en aquest enllaç

Fotos i vídeos de la XVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet

LaXVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet va tenir lloc els dies 22 i 23 de maig de 2023 al Teatre Sagarra.

Ja estan disponibles els vídeos de les 4 sessions, així com una petita selecció de fotos a la pàgina web del grup de treball.

L’Institut Les Vinyes premiat al Gust per la Lectura 2023

XXVIII Concurs El Gust per la Lectura.

L’Institut Les Vinyes de Santa Coloma de Gramenet ha guanyat el premi de la modalitat Llegim Ciència (primer i segon d’ESO)

Treball: L’experimentació animal