Full Informatiu. Gener 2024

Activitats de formació PFZ. 2023-2024 (gener-juny)

Activitats del PFZ de Santa Coloma del gener al juny 2024 a les que us podeu inscriure:
– 2071050509 Escacs a l’escola 1 (inscripció) (més informació)
– 2071123246 Taller situacions d’aprenentatge primària (inscripció) (més informació)
– 2071170557 Situacions d’aprenentatge ESO i el batxillerat (Filosofia) (inscripció) (més informació)
– 2071110509  Aprendre a l’educació infantil (0-6 anys)  (inscripció) (més informació)
– 2071001207 XVIII Jornades d’Educació Infantil 0-6 anys (inscripció) (més informació)

Cicle formatiu per a mediadores i mediadors de lectura

La xarxa de biblioteques de Santa Coloma de Gramenet proposa una activitat de formació de 4 sessions adreçada a mediadores de lectura amb infants: mestres, bibliotecàries…
Dies: dimarts 23 i 30 de gener, 6 i 13 de febrer; de 18 a 20.30h a la Biblioteca Central (Santa Coloma de Gramenet)  Inscripció

Formació del CREAMAT en Educació Matemàtica 2023/24

Us recordem el WEB de CREAMAT, Centre de Recursos Específics per l’Aprenentatge de la Matemàtica. Hi trobareu activitats de formació, recursos, maletes didàctiques i propostes de projectes per fomentar el pensament matemàtic en educació.

Us hi podeu subscriure al butlletí bimensual

#100tífiques 2024

Enguany se celebra la 6a edició de 100tífiques, el dia el dimecres 7 de febrer del 2024 i amb motiu
del Dia Internacional de la Nena i la Dona a la Ciència (11 de febrer)

Un any més, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), en col·laboració amb el Departament d’Educació, et conviden a participar al programa #100tífiques, per tal d’inspirar nens i nenes i fomentar
la passió per la ciència a les aules. Inscriu-t’hi abans del 12 de gener de 2024

XIII Concurs escolar Còmic de Barcelona

En el marc de la 42a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el XIII Concurs Escolar Còmic Barcelona adreçat a Cicle mitjà i cicle superior d’educació primària i ESO.

Inscripcions obertes del 10 de desembre al 22 de gener. Lliurament de treballs: del 29 de gener al 25 de febrer.

6a Edició de l’iFest Challenge

La Generalitat de Catalunya posa en marxa la 6a edició de l’iFest, el moviment de la innovació l’emprenedoria que impulsen la solució de reptes per a introduir millores socials, tecnològiques i científiques. S’ofereix acompanyament en emprenedoria i innovació a joves i professorat, per promoure el talent i fomentar la creació de solucions.

Fem ciència. Universitat de VIC (UVIC)

Us fem arribar l’enllaç de la web Fem ciència (UVic-UCC) que està preparant el Grup de Mestres Investigar a l’aula de la Universitat de Vic, per si us pot resultar interessant com a espai de consulta i formació.

És una proposta de materials curriculars formatius dirigits a mestres de  primària i orientats a promoure la cultura científica dels nens i nenes.