Full Informatiu. Maig 2023

XVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet

La XVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet tindrà lloc els dies 22 i 23 de maig de 2023 al Teatre Sagarra.

El treball compta amb la col·laboració de lEscola municipal de música “Can Roig i Torres” de Santa Coloma, tant en la part musical i en la direcció dels concerts, com en la formació del professorat en cant coral.

La cantata interpretada aquest curs és: El ratolí electrònic

IX Congrés de ciència d’educació infantil i primària de Santa Coloma de Gramenet

Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré
31 de maig i 7 de juny

Programa 2023

Al Congrés de ciència d’educació infantil i primària,  l’alumnat i el professorat de les escoles participants de Santa Coloma de Gramenet comuniquen i comparteixen els treballs de recerca que han dut a terme durant el curs 2022-2023.

Vídeos XXIII Presentació de Treballs de recerca de 2n de batxillerat. 2022-2023

Des d’aquest enllaç visionar les presentacions de tots els treballs presentats a la XXIII Presentació de Treballs de Recerca de 2n de batxillerat de Santa Coloma de Gramenet, a la biblioteca Singuerlín -Salvador Cabré.

La Presentació està organitzada per el CRP i els instituts de la ciutat, en col·laboració amb l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

La biblioteca escolar com a eina de suport a l’aprenentatge basat en projectes

En el marc del Projecte Erasmus+ i dins del Microconsorci Biblioteca escolar Puntedu, s’ha elaborat el document:  La biblioteca escolar com a eina de suport a l’ABP. (Enllaç al document)

Pot ser molt interessant per el paper que juga la biblioteca escolar en aquestes noves maneres d’aprendre més enllà de la facilitació de recursos.

Coeducació. Maleta de lectura en servei de préstec al CRP

Teniu disponible en servei de préstec la Maleta de lectura Coeducació

El recull de contes i llibres que trobareu a la maleta conviden a  llegir, pensar i parlar amb els infants sobre actituds i estereotips que dificulten o faciliten el respecte als drets de les persones a ser com són i a ser qui són, siguin infants o adultes,  d’un gènere o d’un altre, de qualsevol procedència cultural i social

Formació sobre Intervenció en violències masclistes als centres educatius

Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de primària. Codi: 9001950517
– Dimarts 23 i 30 de maig, en horari de 17:00 h a 19:30 h. Inscripció

També estan obertes les inscripcions de les següents dues formacions d’estiu:
Intervenció en violències masclistes als centres educatius.
20 h lectives. Horari: 10:00 h a 13:00 h.

– Dedilluns 10 al divendres 14 de juliol (5 sessions en total, més un treball final amb data màxima d’entrega el 21 de juliol) Inscripció
– Del dilluns 24 al divendres 28 de juliol (5 sessions en total, una cada dia, més un treball final amb data màxima d’entrega el 31 de juliol) Inscripció

Programes Erasmus+ 2021-2027

El passat 18 d’abril va tenir lloc:

Sessió de difusió del nou programa Erasmus + 2021-2027 organitzada per la Unitat de Projectes
– Enregistrament de la Sessió de difusió Erasmus + 2021-2027

Requisits administratius previs per participar en projectes Erasmus + (Ed. Escolar i d’Adults

Un viatge per la Santa Coloma de Josep Maria de Sagarra

PARAULA DE SANTA COLOMA 2023
Dissabte 13 de maig

Itinerari guiat per descobrir diferents indrets de la ciutat relacionats amb la família Sagarra: la Torre Sagarra (o Balldovina), la plaça i el Mercat Sagarra i els carrers adjacents, la plaça de la Vila i l’Ajuntament. Un itinerari que anirà acompanyat de la lectura de textos de l’escriptor, triats acuradament, per fer un viatge a la Santa Coloma dels segles XIX i XX.