XVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet

La XVI Trobada de Cant Coral d’escoles de Santa Coloma de Gramenet tindrà lloc els dies 22 i 23 de maig de 2023 al Teatre Sagarra.

El treball compta amb la col·laboració de lEscola municipal de música “Can Roig i Torres” de Santa Coloma, tant en la part musical i en la direcció dels concerts, com en la formació del professorat en cant coral.

La cantata interpretada aquest curs és: El ratolí electrònic

Text de la narració
:  Jesús Nieto   Música: Ricard Gimeno

Direcció:  Anna Fernández Martínez. EMM Can Roig i Torres

Músics: Josep Maria Gironell, Piano; Àngel Pereira, Bateria i Marimba; Salvador Francés, clarinet; Carme Arrufat, flauta. EMM Can Roig i Torres

Fotografia: Francesc Rovira i Suñol

Centres educatius participants:
Escola Ausiàs March,  Escola Banús, Escola Fray Luis de León,  Col·legi Les Neus, Escola Mercè Rodoreda, Escola Santa Coloma, Escola Antoni Gaudí i Escola Torre Balldovina.

Organitza: Grup de treball de música de primària (PFZ) i CRP, en col·laboració amb l’EMM Can Roig i Torres, i l’Ajuntament de Santa Coloma. Amb el suport del Teatre Sagarra.