Full informatiu. Febrer 2019

III Trobada pedagògica de secundària de Santa Coloma de Gramenet

Adreçada a tot el professorat de secundària

Dies: 27 de febrer i 10 de abril de 2019
Horari: De 16:00h a 18:30h
Lloc: Biblioteca de Singuerlín-Salvador Cabré
Inscripció. Pla de Formació de Zona

XIII Jornades d’Educació Infantil 0-6

Dimarts, 12 de març.  conferència “Jugar, la millor manera de créixer i aprendre” a càrrec d’Imma Marín, especialitzada en educació i comunicació a través del joc i la ludificació. Fundadora de l’empresa MARINVA Joc i Educació.
Dijous 28 de març:  Presentació d’experiències
Inscripció                  Programa

Laboratori de lectura: Naturalistes

Activitat que convida a experimentar al voltant de la lectura, a càrrec de Marta Roig

Objectius:
Descobrir la figura dels naturalistes clàssics i com familiaritzar els nens amb les activitats que els caracteritzen (observar, recol·lectar, descriure I classificar).
Descobrir els Gabinets de curiositats.
Conèixer llibres de coneixements i de ficció relacionats amb els naturalistes.

Dimecres, 13 de febrer de 2019, de 17:15 a 19h, a l’escola Beethoven de Santa Coloma de Gramenet   Inscripció

Concurs literari. Institut Numància

L’institut Numància de Santa Coloma de Gramenet organitza la primera edició d’un concurs literari adreçat a alumnat d’educació primària i secundària, i a professorat de la ciutat.
L’organització vol motivar l’alumnat perquè desenvolupi les seves competències lingüístiques i literàries. El tema del relat curt és lliure, només es demana que hi sigui present, d’alguna manera, la ciutat de Santa Coloma de Gramenet.  Bases del concurs

Vídeo de la conferència “La sorpresa d’aprendre. Com aprèn el cervell?” a càrrec de David Bueno

Podeu gaudir del vídeo de la conferència que va fer en David Bueno, doctor en biologia, professor i investigador de genètica de la Universitat de Barcelona, el dimecres 30 de gener de 2019, a les 17.15h a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré

VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya  amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.

Els treballs seleccionats s’han d’enviar per correu electrònic al Centre de Recursos Pedagògics <a8930012@xtec.cat> abans del 29 d’abril de 2019.

Per cada treball presentat, cal omplir el formulari de participació.