Concurs literari. Institut Numància

L’institut Numància de Santa Coloma de Gramenet organitza la primera edició d’un concurs literari adreçat a alumnat d’educació primària i secundària, i a professorat de la ciutat.
L’organització vol motivar l’alumnat perquè desenvolupi les seves competències lingüístiques i literàries. El tema del relat curt és lliure, només es demana que hi sigui present, d’alguna manera, la ciutat de Santa Coloma de Gramenet.

També hi ha una categoria de disseny de portada i una altra per a adults, en la qual poden participar tots els docents que vulguin.
Tots els treballs premiats es publicaran en paper en una obra editada per l’institut Numància i per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Us animem a participar en aquest concurs, que és una oportunitat per compartir les creacions literàries inèdites d’infants, joves i persones adultes.

Bases del concurs