Full Informatiu. Abril 2023

Detecció de necessitats formatives 2023-2024

Durant el mes d’abril iniciem la prospectiva de les necessitats de formació per al curs 2023-2024.

Volem veure la millor manera de donar resposta a les vostres necessitats formatives, bé sigui buscant activitats que s’ofereixin des del Departament, buscant persones formadores o oferint formació des del nostre CRP

Us agrairem que ens feu arribar les vostres propostes de formació, abans de l’1 de maig.

Butlletí digital BDR. Lectura, font de plaer i coneixement

Publicat el Butlletí digital del Banc de Recursos del mes de març 2023. La Lectura font de plaer i de coneixement.
Destaquem el nou espai del BdR de canals de pòdcast per escoltar lectura amb audiollibres, entrevistes, recomanacions… T
ambé el nou nodes d’Educació literària del Departament. Hi trobareu diferents propostes i molts recursos per treballar la lectura.

Gramactiva’t 2023

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física,6 d’abril, e
l 13 d’abril s’ha dut a terme Gramactiva’t 2023, la segona edició d’una jornada plena d’activitats esportives, organitzada pel grup de treball de mestres d’Educació Física amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics i la col•laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Consell Esportiu del Barcelonès Nord.

Esperem poder fer una tercera edició el curs vinent i us animem a tots els centres educatius a participar!

Detecció i tractament de conflictes al centre. Institut nou de Santa Coloma

Breu vídeo gravat per TV3 que presenta el treball de mediació entre alumnat que porta a terme l’institut nou de Santa Coloma de Gramenet i

de com s’organitzen les tutories individuals i sessions de treball dedicades a tracta els conflictes i les seves causes per millorar la convivència al centre.

Aquest treball s’inclou en el Pla de convivència de l’Institut 9. Infografia

Exposició “Què mengem avui?”. Museu Torre Balldovina

L’exposició “Què mengem avui?” arriba al Museu Torre Balldovina

Un exposició per reflexionar sobre els hàbits alimentaris propis, entenent que no només afecten el nostre organisme sinó també l’entorn on vivim i el planeta.

Sessió informativa Programa d’innovació Generació Plurilingüe

En relació amb el Programa d’innovació GEP, us informem que el dilluns, 17 d’abril de 2023, de 17:15 h a 19:00 h, la Inspecció d’Educació i la Coordinació de llengües estrangeres presentaran el programa d’innovació Generació Plurilingüe (GEP), que promou augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

Més informació i inscripció