ZER Ebre al FEM I COMPARTIM setembre 2023. Projecte OLIS DE GINEBRE

Marc Llauradó i Montse Llauradó exposen l’experiència d’aprenentatge-servei realitzat amb l’alumnat sobre ELS OLIS DE GINEBRE a la ZER Ebre, dins la jornada virtual del FEM i COMPARTIM del dia 26 de setembre de 2023.

Activitat transversal amb entitats de l’entorn on participa tota la comunitat educativa de les 2 escoles com a projecte de ZER.

Materials que compateixen:

Podem consultar aquest projecte a la seva web.

Des de la reproducció de forns amb maquetes, sortida a veure un forn d’oli de ginebre del municipi, còmic, poemes, audiovisuals,…fins la festa del poble a Riba-roja d’Ebre on l’alumnat va exposar el projecte.

Podeu contactar amb el CRP si esteu interessats en aquesta proposta didàctica.