XI Jocs Florals 2024 – Convocatòria, bases i inscripció a CRP

Convocats els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya per aquest any 2024. Consulteu:

• Bases dels XI Jocs Floralscliqueu aquí
  • Bases Categoria H Conte audiovisual il·lustratcliqueu aquí . La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial.

Hem enviat formulari d’inscripció des del CRP Ribera d’Ebre via correu electrònic a tots els centres educatius. Haureu de marcar les categories en que us voleu inscriure.

• Data límit inscripció: 29 de febrer de 2024

Una vegada feta la inscripció enviarem la documentació necessària per poder fer l’enviament dels treballs (1 treball per cada categoria).

Us recordem que a l’espai web dels Jocs Florals disposeu d’una secció Materials i recursos (cliqueu aquí). Trobareu, entre d’altres:

• Jocs, recursos i propostes didàctiques i per treballar la poesia a l’aula
  • Orientacions per a la millora de l’ortografia (ESO)
  • Orientacions per a la millora de l’expressió escrita (ESO)
  • Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i expressió escrita (Primària)