Dinàmiques EAS seminari direccions a l’IE 3 d’Abril de Móra la Nova

A la sessió del Seminari de  Coordinació directors centres d’educació infantil i primària del PFZ de la Ribera d’Ebre, realitzada el 24 de gener a l’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova,  l’equip directiu del centre amb Àurea Martí,  Magda Urgell i Sònia Carmona, ha preparat l’exposició del treball del nou currículum que estan realitzant al centre a partir dels projectes educatius, les dinàmiques ER del cercle restauratiu i de l’Aprenentge amb Sentit.

La reflexió pedagògica amb els nous elements del currículum que permeten re-elaborar la programació curricular ha estat la introducció a la sessió formativa,  per passar a la part pràctica reformulant contextos i reptes de diferents situacions d’aprenentatge SdA o EAS.

Partim d’àmbits globalitzats per a reformular el currículum i plantegem preguntes-reptes per a l’alumnat de diferents nivells educatius a partir de fotografies sobre:

• -Construcció de la cúpula Leonardo al pati del centre.
  • -Alumnat fent bicicletada.
  • -Castanyada al centre.
  • -JERE, imatge de la cursa d’alumnes a la pista poliesportiva d’Ascó
  • -Jugant amb diversitat cultural

L’Eina de Disseny EAS del CESIRE ens permet concretar com ens imaginem la SdA amb les noves oportunitats curriculars com a docents i com alumnes.

Finalitzem la sessió formativa amb la visita als diferents espais del centre comentats per la directora Marga Merlos.

Una sessió amb molt bones aportacions per ampliar visions !

Felicitats a l’equip directiu de l’IE 3 d’Abril per l’acollida, l’exposició i pel treball d’equip al centre que han compartit!