SESSIÓ INFORMATIVA PROJECTE FER CURS 22-23

Sessió informativa online sobre el Projecte FER per al curs 22-23 que va tenir lloc dimarts 28 de juny. Projecte interdisciplinar  d’emprenedoria adreçat a l’alumnat de 5è i 6è de primària de les escoles de territoris rurals amb la finalitat de que l’alumnat vegi i conegui les oportunitats del seu territori. L’organització del projecte ofereix formació i acompanyament als centres que hi formen part.

La sessió va incloure una explicació del projecte FER, la relació del projecte amb el nou currículum, els seus materials i les novetats per al curs 2022-2023, així com una experiència de centre que duu a terme el projecte (Escola Arrels, Els Alamús).

Podeu accedir a tots els recursos FER (cliqueu enllaç)per treballar el projecte: blocs de l’alumnat, carpeta del docent, infografies, mapa Bee Boot i recursos en línia.

Vídeo informatiu del projecte…aquí

Animeu-vos a formar part d’aquest projecte! Si necessiteu més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres.