REVISTES INFÀNCIA I PERSPECTIVA

Tenim a la vostra disposició les revistes pedagògiques:

INFÀNCIA núm. 236. Alguns dels temes tractats en aquest exemplar són: la ràtio a Educació Infantil, l’educació emocional 0-6, activitats amb ombres, joc a tenir una botiga, entrevista a Anna Lia Galardini i Sonia Lozelli, autonomia en el creixement, aprendre menjant i commemoració dels Drets de l’Infant.

INFÀNCIA núm. 237. Alguns dels temes tractats en aquest exemplar són: a què no es pot renunciar de la vida quotidiana de l’escola, la retòrica dels discursos de l’acompanyament emocional, joc lliure, entrevista a Jordi Quintana, 40 anys de la Maison Verte i conte “El petit avet”.

PERSPECTIVA núm. 412. Monogràfic: Educar en temps de revolta. Entre d’altres, la formació del professorat, pedagogies de l’Índia, consum i reportatge sobre Gianni Rodari.

PERSPECTIVA núm. 413. Monogràfic: L’escola combat el virus. Entre d’altres, jugar i aprendre, l’educació a Alemanya, entrevista a Marina Garcés, l’aventura d’escriure, l’oralitat contra la dictadura de la imatge i cooperació.