Recursos Educació Ambiental des del Programa Escoles Verdes

Dimecres 18 de maig realitzem el tancament del seminari d’escoles verdes de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta dins el PFZ de la Ribera que organitza el CRP.

Es valora molt positivament aquest projecte que desenvolupa cada escola i la xarxa que estem iniciant.

El projecte d’escola verda facilita el treball globalitzat i l’aplicació del nou currículum a tots els nivells educatius.

Es comenten diferents reculls educatius per a l’educació sostenible on participen els centres docents:

Si mireu el recull de notícies del Programa d’Escoles Verdes està el resum de la trobada realitzada el passat mes d’abril a Miravet dels nostres centres.

Felicitem a les escoles verdes en marxa per animar-les a continuar les accions educatives el proper curs.

Encara recollirem alguna notícia més d’educació ambiental a la Ribera dels nostres “reporters verds”  o  #escolaverda

i celebrar accions el dia mundial del medi ambient ( del 5 al 10 de juny).

Esperem continuar comptant amb el suport de la coordinadora Anna Papió de Cel Rogent com assessora del Programa Escoles Verdes a la zona el proper curs.