Presentació Programa Filosofia 3-18

Des de l’escola Marcel·lí Domingo de Tivissa es treballa el Programa Filosofia 3-18 del grup IREF.

Un programa educatiu que treballa les habilitats cognitives creant una actitud de tolerància a partir del diàleg filosòfic pautat als centres docents.

El cercle de diàleg de l’alumnat permet teixir relacions i construir-avançar en el tema que han decidit treballar a partir de lectures o projectes.

Comunitats de diàleg i d’investigació on el paper del professorat és acompanyar a partir del mètode socràtic que vol que l’alumnat es qüestioni temes de la vida, com pot ser la felicitat, la bellesa, la bondat, la veritat…contrastant reflexions i facilitant el pensament crític i creatiu. Que l’alumnat pensi millor per actuar millor en el món dins una ciutadania democràtica i plural.

Aquesta presentació virtual del dia 3 de juliol està oberta a tot el professorat prèvia inscripció, recordant que hi ha límit de places.

Consulteu els materials i publicacions per aplicar el Programa Filosofia 3-18 a cada nivell educatiu.