ACREDITACIÓ INNOVACIÓ ESC ENRIC GRAU I FONTSERÉ – Fem escola, tots sumem

L’escola Enric Grau i Fontseré (Flix) ha rebut el reconeixement de la certificació d’innovació pel seu projecte Fem escola, tots sumem segons Resolució EDU/3348/2022. Entre d’altres, aconsegueixen:

• Donar resposta a les necessitats de l’alumnat connectant espais, temps i agents educatius.
  • Vincular i connectar el seu PEC amb altres plans locals.
  • Connectar amb els interessos i motivacions de l’alumnat de l’escola i construir una educació més personalitzada i
    adaptada a les necessitats d’aprenentatge de l’alumnat.

Objectius del projecte:

1. Crear d’un espai de coordinació entre els diferents agents educatius del municipi, entitats, administracions per vetllar cap a la consecució d’uns objectius comuns.
  2. Traçar una línia de treball amb uns objectius comuns a les hores d’acollida, menjador escolar, suport educatiu personalitzat i activitats extraescolars. Consensuar línies d’actuació conjuntes per a un objectiu educatiu comú.
  3. Gestionar eficaçment els recursos disponibles.

Els 3 eixos clau són:

• Connectar el temps lectiu i el no lectiu.
  • Connectar el dins i fora escola promovent itineraris d’aprenentatge personalitzat.
  • Connectar l’activitat del centre educatiu amb l’entorn.

Us enllacem la categoria Educació 360 de la web de l’escola, que és en la que tenen recollit tot el referent al seu projecte.

Des d’aquí volem felicitar al centre per aquesta certificació!