OCTUBRE, MES DE LA SALUT MENTAL. Cartell 2022 i recordatori termini concurs relat/cartell

Cartell que es publicarà aquest any en tots els actes que es faran durant el mes d’octubre al voltant de la salut mental. Aquest cartell és d’un alumne de l’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova participant a la primera edició del concurs, del mes d’octubre 2021.

Us recordem que el dia 15 d’octubre finalitza el termini per a presentar els treballs al CRP per correu electrònic del concurs de “relats i cartells” per la salut mental.
Consulteu clicant aquest enllaç les bases que us vam compartir al mes de setembre i esperem els vostres treballs.