ENTREGA PREMI CONCURS CARTELLS TAULA SALUT MENTAL RIBERA D’EBRE

El passat dijous 28 d’octubre va tenir lloc l’acte d’entrega del premi del concurs de cartells convocat per la Taula de Salut Mental de Terres de l’Ebre amb el suport del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i els SSTT d’Educació a Terres de l’Ebre.

L’acte d’entrega del premi es va dur a terme a la Sala de Plens del Consell Comarcal. Podeu consultar la notícia publicada (cliqueu aquí)

L’alumne guanyador del premi va ser en Pau A., alumne de 1r d’ESO de l’IE 3 d’Abril de Móra la Nova. Moltes felicitats pel premi i per impulsar activitats relacionades amb la salut mental.

El cartell guanyador passa a la fase territorial de Terres de l’Ebre. Entre els quatre cartells de les quatre comarques ebrenques es triarà el cartell de l’edició 2022 del Dia de la Salut Mental. Molta sort, Pau!