Mostra d’experiències 360 º Escola Enric Grau Fontseré de Flix

Dins la Jornada Anual on line EDUCACIÓ 360, dissabte 17 d’octubre,  el director de l’escola de Flix, Josep Manel Albiac i la referent d’inclusió i de convivència del centre Raquel Sànchez exposen el seu projecte: UN CONFINAMENT AMB MIRADA 360.

A la web de l’escola podem veure recollit tot aquest gran projecte col·laboratiu amb propostes de caire familiar i socioemocional. Una gran xarxa social i cultural, destacant la mirada inclusiva dins l’educació equitativa, potenciant la tradició i les costums del poble, implicant famílies, entitats i comunitat educativa.

A la web del centre queden recollides les propostes amb les vivències familiars de l’alumnat , des dels inicis del confinament fins la retrobada a l’escola al mes de juny.

Una gran iniciativa que engloba la proposta del l DIARI DE CONFINAMENT, com acompanyament emocional.