Des de la Biblioteca Comarcal Artur Cot de Móra d’Ebre, com en anys anteriors, ens ofereixen una xerrada sobre literatura infantil i juvenil , divendres tarda, de 17:30 h a 19h , dins el marc de la Fira del Llibre Ebrenc i Litterarum.
Divendres dia 29 de maig, sota el títol : “La biblioteca escolar que mira: descobrir el món a través de l’àlbum il·lustrat” , Judit Tomé, companya de la Biblioteca Pública Mercè Lleixà de Roquetes, ens ofereix una sessió per descobrir com es pot convertir l’àlbum il·lustrat en una eina viva, artística i pedagògica
que doni més eines per vivenciar les biblioteques escolars com espais de descoberta, creativitat i pensament crític.
Amb l’exposició d’un gran ventall d’ àlbums il·lustrats, endinsant-nos en explorar diferents autors i participant en un taller creatiu, vam poder gaudir d’aquesta sessió.
Tot seguit el grup del seminari de biblioteques escolars vam anar a la carpa de la Fira a recollir els llibres ebrencs obsequi per a cada biblioteca escolar.
Des del CRP agraïm a l’organització, a la Biblioteca Comarcal , a les llibreries i al CERE aquesta trobada.


