Inici Pla Educatiu d’Entorn de Móra d’Ebre

Aquest divendres 8 de març a l’Ajuntament de Móra d’Ebre s’ha reunit la Comissió institucional formada per les direccions de centres docents de Móra d’Ebre, direccions de serveis educatius, inspecció educativa i els representants de l’Ajuntament per a iniciar el PEE al municipi.

Aquest Pla Educatiu d’Entorn del Departament d’Educació és el primer a la comarca de la Ribera d’Ebre i s’inicia aquest curs escolar.

El coordinador ELIC del Servei educatiu de la Ribera d’Ebre i la nova tècnica de l’Ajuntament són els encarregats de dinamitzar aquest Pla amb les aportacions de tota la comunitat educativa.

S’engeguen actuacions impulsades i coordinades per la comissió operativa del PEE i els grups de treball per a promoure l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

Ara estem en la fase de concreció i priorització de les necessitats educatives per acordar una proposta d’actuació comunitària, prioritzant els centres docents que més ho necessiten.

Nombrosos municipis de Catalunya desenvolupen Plans Educatius d’Entorn en col·laboració de l’Ajuntament amb el Departament d’Educació.

Endavant amb el PEE a Móra d’Ebre !

Notícia a les xarxes, publicació de l’Ajuntament.