Informe qualitatiu . Avaluació a l’Educació Bàsica

Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica.

Segons el nou currículum, l’informe ha d’incloure de forma prescriptiva un seguit d’informacions qualitatives referents a:
● resultats obtinguts en el procés d’aprenentatge de l’alumne o alumna,
● aspectes acadèmics, personals i evolutius que es considerin oportuns,
● i, si escau, les mesures i suports d’atenció educativa que s’hagin adoptat o que
s’hagin previst.

Al nou currículum es dona molta importància a:

  • oferir diversitat d’estratègies d’avaluació i  instruments d’avaluació diversificats,
  • l’autoavaluació de l’alumnat,
  • a recollir l’aportació de la família, dins d’una avaluació global, contínua i formativa.

L’avaluació facilita la millora de l’aprenentatge de tot l’alumnat.

Infografia Avaluació

Educació bàsica inclou les etapes de Primària, Secundària i Cicles formatius de grau bàsic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>