DIA MUNDIAL DE LA POESIA A LA RIBERA D’EBRE

Des de la difusió que realitza el BDR i el Programa de Biblioteques del Departament, el seminari de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre ha compartit diferents propostes per a treballar la poesia.

Cada biblioteca escolar ha realitzat una guia de lectura o recomanacions des del catàleg Epergam del centre i ha recollit els diferents treballs que es realitzen a les aules. Cada any són més centres que celebren aquesta diada i potencien el mes de març com el mes de la poesia. Aquest curs en hem endinsat en les apps de poesia i la poesia a l’entorn com a propostes compartides al seminari.

Diversos centres educatius de la Ribera d’Ebre van realitzar diversos actes i activitats en commemoració del Dia Mundial de la Poesia…

Escola Sant Miquel (Ascó)

Institut Julio Antonio (Móra d’Ebre)

Des del CRP hem actualitzat la maleta de poesia i durant el mes de març hem fet difusió de diferents lectures poètiques per als centres docents.

Tots els centres esteu convidats a compartir els vostres treballs poètics de l’alumnat fent-ne difusió al vostre web i des del CRP us enllaçarem.