Coordinació Escoles Verdes Ribera d’Ebre

Per al proper curs podem ampliar el nombre de centres participants.

Dilluns dia 18 de maig realitzem la coordinació territorial amb la formadora Imma Piñas i la nova assessora d’Escoles Verdes per al proper curs Anna Papió.

Participen 5 centres de la comarca que han iniciat el Programa d’Escoles Verdes aquest curs:

-ZER Benissanet-Miravet: Escola Antoni Nat i Escola Roc Llop i Convalia

-ZER Font de l’Aiguadí: Escola Pàmies de Ginestar i Escola Les Eres de Rasquera

-Col.legi Sta. Teresa de Móra d’Ebre

Després de la retrobada virtual i el recull de l’enquesta amb els temes plantejats,  es proposen diferents recursos d’educació per a la sostenibilitat dins el treball telemàtic:

-Proposta per escoles i alumnat : Dóna la nota

-Proposta per a famílies i alumnat per a conèixer més l’entorn proper com la del CdA de Flix dels veïns emplomallats, clicant aquí.

-Es comparteixen idees de com la pandèmia actual del coronavirus ens planteja situacions de reflexió amb l’alumnat sobre el seu efecte global al planeta i al medi ambient.

-Programa Objectiu 2030, TV3-super3

-Models de Propostes didàctiques XTEC, relacionades amb el medi ambient.

Recordeu que us podeu subscriure al Butlletí d’Escoles Verdes, clicant aquí.

Si algun centre vol iniciar-se el proper curs només cal que es posi en contacte amb el CRP: e3990108@xtec.cat