PROPOSTA CdA FLIX: “CONEIXES ELS TEUS VEÏNS EMPLOMALLATS?”

El Camp d’Aprenentatge de Flix ha organitzat la proposta didàctica VEÏNS EMPLOMALLATS adreçada a l’alumnat de Primària.

L’objectiu de l’activitat és conèixer millor els ocells propers, ja que en aquests moments la seva presència s’escolta amb major claredat i força degut a la poca activitat humana derivada del confinament. L’activitat està pensada per escoltar, observar i relacionar i s’anima a que es faci en família.

Per poder realitzar l’activitat primer heu de visionar un vídeo on s’explica detalladament les instruccions a seguir.

Seguiu totes les instruccions completes de l’activitat…aquí