CONCURS DE CARTELLS I RELATS JORNADA SALUT MENTAL TERRES DE L’EBRE

Concurs de cartells i un concurs de relats adreçat a l’alumnat  de 5è-6è de primària i alumnat d’ESO dels centres educatius de les Terres de l’Ebre organitzat dins del marc de la Jornada de la Salut Mental (15 octubre) des de la Taula de Salut Mental. El Departament d’Educació, a través del CRETDIC, col·labora en aquesta Jornada.

OBJECTE I FINALITAT DEL CONCURS de RELATS:  fomentar l’escriptura i la lectura entre la població infantil, juvenil dels centres educatius ,com també sensibilitzar i des estigmatitzar la salut mental

PARTICIPANTS:  alumnat de 5è i 6è d’educació primaria i 1er, 2on ,3er i 4t de ESO de les Terres de l’Ebre a través dels seus centres educatius.

CARACTERÍSTIQUES

• El tema “La Salut mental i benestar emocional És la prioritat”
  • En prosa (un conte, una història, una faula…), l’extensió serà, minim 2 fulls DIN A-4 o 3.750 caràcters, aprox. i màxim 3 fulls DIN A-4 o 5.700 caràcters, aprox.
  • Tots els treballs han de ser escrits a una sola cara, espai entre línies 1,5 i cos de lletra Times New Roman, 12.

PLIQUES

• Les obres han d’anar signades amb el codi d’identificació de l’alumne IDALU, l’edat i el curs i l’escola al qual pertany.

PRESENTACIÓ DELS TREBALLS

• Cal presentar les obres abans del 15 d’octubre a la taula de valoració del Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació-CRP Ribera d’Ebre.
  • Cada centre realitzarà una preselecció de 2 relats per cada grup classe i enviarà la selecció de tots els relats del centre abans de la data esmentada.

PREMIS

• Hi haurà un primer premi de 100 euros en material escolar o llibres i un ascesi de 50 euros també en material escolar o llibres per cada comarca.

Des del CRP Ribera d’Ebre us encoratgem a participar-hi!

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres.