Jordi Alfonso a Litterarum 2023 i Fira del Llibre Ebrenc

Dins la Programació de Litterarum i la Fira del Llibre Ebrenc hi ha la sessió dedicada a les comissions de biblioteques escolars, divendres 2 de juny a les 17’30 h, a la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre.

Tema: «Llegim còmics?», a càrrec de Jordi Alfonso, il·lustrador i dibuixant de còmics.

Des de la visió d’un dibuixant professional i a partir de la seva experiència personal com a lector i consumidor de còmics, en Jordi Alfonso ens donarà a conèixer recursos i elements propis d’aquest gènere narratiu que, sens dubte, ens ajudaran a apropar, descobrir i fomentar la lectura de còmics a les biblioteques escolars.