5 MAIG DIA MUNDIAL HIGIENE DE MANS. Acte institucional Ribera d’Ebre 2023

Acte institucional per celebrar el Dia Mundial de la Higiene de Mans a la Ribera d’Ebre realitzat a les 17:30h del dijous 4 de maig de 2023 a la Sala de Plens del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre.

Durant el desenvolupament de l’acte es van fer parlaments des del Consell Comarcal a través de la seva Presidenta Sra. Gemma Carim, del  Departament de Salut a través de la Sra Anna Bibiloni, des de la Fundació Obra Social La Caixa  i Departament Educació. Es va destacar la importància d’una activitat pedagògica que fa incidència en la millora de la salut i que aquests últims anys hem vist que és tan important.

Tretze centres de la nostra comarca s’han afegit a la commemoració i han realitzat activitats amb el seu alumnat de 1r de primària. L’alumnat representant de les classes de 1r de primària va explicar en què consistia la creació realitzada i va recollir els obsequis de La Caixa i Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre. Dues de les infermeres que realitzen els tallers a les escoles, la Sra. Núria Allende i la Sra.Montse Ferré, van explicar les novetats en les propostes d’aquest curs i van expressar que l’alumnat havia gaudit molt amb elles. Per finalitzar, es va fer fotografia de grup.

Us enllacem la presentació que vam exposar durant l’acte, en la que tenim recollida tota la participació i els treballs elaborats.

Cliqueu aquí per veure la presentació.