HIGIENE DE MANS 2022. PARTICIPACIÓ RIBERA D’EBRE

Deu centres participants al projecte Higiene de Mans curs 21-22.

L’alumnat de 1r de Primària ha realitzat els tallers a l’aula a càrrec de les infermeres de la zona i posteriorment una creació en grup. A l’acte institucional l’alumnat representant de les classes de 1r de primària de les escoles participants va fer una demostració del taller amb l’ajuda de les infermeres, va explicar en què consistia la creació realitzada i va recollir els obsequis de La Caixa i Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre. Els centres han estat:

Moltes gràcies per la vostra participació! El curs vinent tornarem amb una nova edició del projecte!